نتیجه مطالعات تجربی آزمایشگاه تست MADI-CHIM بر روی روغن موتور xenon کاهش خواص و موتور است
طول عمر روغن ها در درجه اول به دلیل انحراف پارامترهای فیزیکوشیمیایی اعمال می شود
بنزین موتور در کنار بنزین نظارت افزایش قابل توجه ویسکوزیته روغن موتور، همراه با از دست دادن سیالیت روان کننده در محدوده دمایی مثبت علت اصلی است گرسنگی روغن و کاهش (یا از دست دادن) عمر موتور و به دلیل ورود موتور رخ می دهد
این فرآیندها با کاهش ویسکوزیته روان کننده، اکسیداسیون افزودنی های روغن همراه است تبخیر بنزین از روغن، تجمع لجن با دمای پایین روی قطعات موتور،
که در شرایط دمای پایین واحد قدرت در اندرکنش میل لنگ تشکیل می شود گازهای حاوی بنزین، آب و غیره و باقیمانده روغن واکنش سریع مواد افزودنی، خراب شدن
خواص فیزیکی و شیمیایی روان کننده که با کاهش TBN و رشد TAN نشان داده می شود. افزایش چگالی، ویسکوزیته و نقطه انجماد روغن موتور.
کاهش TBN معمولاً با ورود اسید سولفوریک تولید شده در هنگام احتراق همراه است ترکیبات گوگردی موجود در بنزین نفت تولید شده در فدراسیون روسیه سرشار از گوگرد است
به عنوان مثال، میزان گوگرد برای میادین ولگا و اورال به 6٪ می رسد. اغلب گوگرد در روغن و فرآورده های نفتی در ترکیبات موجود است
• گوگرد عنصری (S);
• سولفید هیدروژن (H2S).
مرکاپتان ها (R-SH).
• سولفیدها (R’-S-R);
• دی سولفیدها (R’-S-S-R);
• مشتقات تیوفن (C4H4S).
• ترکیبات سولفور مولکولی بالا.
• ترکیبات پیچیده حاوی اکسیژن، نیتروژن و غیره.
وجود گوگرد بر کیفیت فرآورده های نفتی تجاری تأثیر می گذارد و نیاز به مواد اضافی دارد
عملیات فن آوری برای حذف آن از بنزین موتور. بنابراین، احتراق گوگرد موجود در بنزین موتور، دی اکسید گوگرد (SO2) تولید می کند که بسیار زیاد است.
سمی است، می تواند باعث مسمومیت انسان شود، بر محیط زیست تأثیر بگذارد و منجر به تشکیل باران اسیدی شود.
مقررات فنی اتحادیه گمرکی TP TC 013/2011 “الزامات خودرو و بنزین هوانوردی، گازوئیل و بنزین دریایی، سوخت جت و نفت کوره» [9] به تدریج ایجاد می کند. کاهش میزان گوگرد برای بنزین موتور از 1 ژوئیه 2016 در فدراسیون روسیه، وجود دارد
باید بنزین موتوری کلاس اکولوژیکی K5 با غلظت گوگرد کمتر از 10 ppm اینچ باشد
جریان.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.