رئیس چمدان سامسونت در انتخاب مکان های خرده فروشی جدید بسیار فرصت طلب بوده است. این شرکت در سال 2015 فشار زیادی به خرده فروشی انجام داد و دو خرید انجام داد.
اولین مورد مربوط به Chic Accent بود، یک فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی در ایتالیا. سامسونایت 31 فروشگاه را در مراکز خرید گران قیمت به قیمت 8.5 میلیون یورو یا 275 هزار یورو برای هر فروشگاه خریداری کرد.
در اوایل همان سال، Samsonite همچنین Rolling Luggage، زنجیره ای متشکل از 36 مکان فرودگاهی خرده فروشی در بریتانیا، اروپا و APAC را به قیمت 16 میلیون پوند یا 444 هزار پوند در هر مکان خریداری کرد.
این یک خرید عالی برای Samsonite بود، زیرا مکانهای خردهفروشی فرودگاه بسیار سخت است زیرا هر اجاره با شهرداری منفرد سروکار دارد.
مکانهای فرودگاه معمولاً ترافیک بیشتری نسبت به ویترینهای خردهفروشی سنتی دارند. برای Tumi، فروشگاه های فرودگاهی به طور سنتی فروش در هر فوت مربع 2 تا 3 برابر بیشتر از جلوی فروشگاه های سنتی دارند، با حاشیه سود EBITDA 100-200bps بالاتر.
آخرین کانال عمده خرده فروشی که سامسونایت ایجاد کرده است، تجارت الکترونیک بوده است. چمدان، چه فکر میکنید یا نه، یک چیز شگفتآور رایج برای خرید آنلاین است. ممکن است به نظر برسد که مصرف کنندگان دوست دارند وزن چمدان را شخصا ببینند، احساس کنند، بازرسی کنند و احساس کنند.
در واقع، چمدان چیز ناخوشایندی برای خرید است. بزرگ، حجیم و حمل آن دشوار است. در پایان روز، تجارت الکترونیک یک کانال توزیع مناسب و قابل دوام برای Samsonite فراهم می کند.
سامسونایت به دنبال گسترش کانال تجارت الکترونیک خود است و اخیراً eBags، بزرگترین خردهفروش آنلاین چمدان و کیف در جهان را با قیمت 105 میلیون دلار در بهار 2017 خریداری کرده است.
یک نقطه درحالیکه eBags هنوز چمدانهای غیروابسته به Samsonite را ارائه میدهد، وبسایت بهطور برجسته برندهای Samsonite و Samsonite را در جلو و در اکثر صفحات فرود نشان میدهد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.